1. |
Ришковський В. Антропотехнічний підхід у фізичному вихованні школярів [Електронний ресурс] / В. Ришковський // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 2-3. - С. 95-97. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2001/Зазначено, що цілеспрямоване використання процесів фізичної підготовки і психосоматичного розвитку в професійній діяльності передбачає перегляд і переробку існуючих базових понять. Запропоновано в межах антропотехнічного підходу реалізувати перехід від предметної до дисциплінарної та поліпредметної співорганізації знань і використовуваних засобів. Отмечено, что целенаправленное применение процессов физической подготовки и психосоматического развития в профессиональной деятельности предполагает пересмотр и переработку существующих базовых понятий. Предложена в рамках антропотехнического подхода реализацию перехода от предметной к дисциплинарной и полипредметной соорганизации знаний и используемых средств. Purposeful utilization of physical preparation and psychosomatic development in professional activity assumes revision and processing of existing basic notions. Within anthropotechnical approach, a transition from subject to disciplinary and polysubject co-organization of knowledge and used means is realized. Ключ. слова: антропотехнічний підход, дисциплінарне і полипредметне співорганизація Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-34
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Ришковський В. Інноваційні методики як засіб розвитку систем фізичного виховання [Електронний ресурс] / В. Ришковський // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 4. - С. 53-55. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2001/Інноваційна діяльність в області фізичного виховання є непродуктивною без певного теоретичного забезпечення. Існують підходи, різні за логікою й змістом діяльності: професійний, котрий забезпечує перенесення нової методики, і методологічний, котрий дає можливість проектувати й забезпечувати реалізацію інноваційної діяльності у фізичному вихованні. Инновационная деятельность в области физического воспитания является непродуктивной без определенного теоретического обеспечения. Существуют подходы, разные по логике и содержанию деятельности: профессиональный, который обеспечивает перенесение новой методики, и методологический, который дает возможность проектировать и обеспечивать реализацию инновационной деятельности в физическом воспитании. Innovational activity in the sphere of physical education is non-productive without specific theoretical provision. There exist such different in logics and contents of the activity approaches: professional which enables transition of new methods, andmethodological-allowing to project and provide realization of innovational activity in physical education. Ключ. слова: інновація, методика, розвиток, система Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ
|